Een documentaire die het hart van je bedrijf raakt. Een film waarin de waarde en kwaliteit van je dienst of product vanuit de dagdagelijkse praktijk in beeld wordt gebracht. Een film waarin de mensen die het dagelijks maken en doen de hoofdrol spelen. Een eerlijk en iconisch document met een authentieke zeggingskracht in de richting van alle stakeholders.
Tijdens het maken van de documentaire kunnen er ook sub-films gemaakt worden ten behoeve van interne- en externe communicatie
De afgelopen zes jaar heb ik volgens dit concept de volledige bouw en inhousing van de Booking.com Campus op het Oosterdokseiland in Amsterdam mogen filmen. Dit heeft geresulteerd in twee documentaires en een reeks korte films ter ondersteuning van de interne en externe communicatie rondom dit indrukwekkende project.
Als onafhankelijke belangeloze partij bewoog ik vrij tussen opdrachtgever, ontwikkelaar en aannemer. Drie stakeholders met ieder een geheel eigen cultuur die toch samen deze enorme klus moesten klaren.
Daar heb ik ook ervaren hoe film kan helpen om partijen te verbinden door ieders perspectief zichtbaar te maken en recht te doen. Op die manier draagt film bij aan het verkrijgen van inzicht, begrip en verbinding. En daarmee aan een beter resultaat. Het motto ‘films die verbinden’ heb ik hier in de praktijk ervaren en die waarde bied ik graag aan anderen aan.